Ute kväll i åre

Jag åkte upp till mina underbara Eddie och Linda i går, för att hinna träffa Eddie innan han åker till Turkland och opererar sina ögon.
Så på vägen upp stannade jag till på Olycksplatsen och det var så vackert. Massa Ljus, massa blommor, bilder på dem.. Otroligt vackert.
Sen stannade jag till i mörsil och hälsade på Familjen Nilsson-Bertilsson. Det var trevligt att hinna träffa alla, även om Jonas den lilla stackaren var sjuk.
Vidare upp till Byn som jag bara älskar, och jag skulle överraska Henke med att komma och knacka på dörren, men ingen henke öppnade, men jag träffade Nässil som övertagit mitt rum, så jag snackade med han och Johan skoglund ett tag. Vidare till Eddie och Linda, där även max bor nu.
Har inte träffat killarna sen i januari innan jag åkte ner första gången så det var kul att träffa dem.
Vi åt potatis sallad med tiniwinis i (liiiten ölkorv) sen spelade jag och Eddie Spank the Monkey, gick ner på holiday eftersom han skulle jobba och jag följde för att säga hej till linda och få med mig henne hem.
Vi gick hem, gjorde oss i ordning, eller jaa gjorde linda i ordning, sen bar det av ut i natten efter några alkoläsk och en flaska vin. Först Holiday, men där var det bara en massa fulla norska konferens gäster, så vi drog vidare till Dahlboms.
Träffade en massa folk som jag inte sett på år och dar, sjukt skoj. 
Vi kom hem med en varsin kebab i näven, Skypade med C-J och sen var det dag att sova. Så Har man somnat och någon väcker mig, jag blev jätte rädd. Då var det eddie som sa att jag snarkade.
Vaknade upp i morse när Linda skulle äta sin frukost, Sen var alla uppe och vi lökade i varsin soffa. Sen gick jag och eddie ner på Banhof för att ta en fika, Och träffa johanna, Tommy och min LILLA Kärlek Albin. Jag e så kär i den sötnosen!!
Sen bar det i väg hem och nu sitter jag i dvärsätt och väntar på Middag.


Kommentarer
Postat av: Linda

Men få se bild då :D

2008-11-23 @ 18:20:49
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Linda

OKEJ :D

2008-11-25 @ 18:31:06
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0