Linda kvall ikvall

i kvall ska jag ut med Linda och gora stan osaker igen!! :) kommer bli mysigt!! :)
Sa elin, om du laser detta och e sugen pa att ga ut, sla en pling!! :)

I morgon ska jag ut med Veronika och hennes man och dansa salsa.
igar var jag och halsade pa Edison i Locotoriumet och snackade med honom ett laaangt tag, vi kollade pa youtube pa hur man dansar bachata proffitionelt, och vi har bestamt att vi ska borja traffas en till tva ganger i veckan och dansa hamma hos mig och lara oss att bli sa duktiga! De e faan cooooooolt hur grymma de va!!
For folk som inte riktigt kanner latino danserna sa ar de valdigt sensuella och nargagna, Emma hon sa att det sag ut som sex med kladerna pa, men de e helt anorlunda att dansa! :) kommer lagga upp en lank sa ni kan fa kika pa hur jag dansar, men ingen film pa mig dock, nar jag blir duktigare sa kanske det kommer en! :)

Aja, ska kila till jobbet nu! :) Sen Linda, Gor dig sjalv redo for utgang!!! :)

Kommentarer
Postat av: felicia

haha det låter bra :) Men du verkar ha det rätt härligt där nere!! är ganska avundsjuk på dig här borta i kalla och regninga sverige :P

2008-10-24 @ 18:12:34
URL: http://majafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0