Lördag kväll med Edison

Igår var jag ute med Edi. En kompis från colombia för att dansa av oss lite salsa energi. Och faan va vi dansade!! :) Vi hade sjukt kul helt enkelt. Vi gick först till Eclipse men vi gick lika fort som vi kom, för edi ville visa en annan salsa bar som jag inte visste att den fanns ens. Så vi gick till Juanchito, och de va mycket bättre än Eclipse. mer lugnt, men svårt att förklara. inte lika bra som Le Nils salsa, men bättre än eclipse helt enkelt...

Kvällen började dock inte helt perfekt eftersom de hände en grej som e lite svår att förklara för folk som inte vet villka mina vänner här är... Men iaf, Luis var där och han var jätte konstig mot mig, så jag frågade vad felet var, jag tänkte att han var avundsjuk för att jag var ute med Edi.. men han sa, nä det e så att min flickvänn kommer snart och då kan jag inte prata med dig... Jag ville DÖDA honom!!! Fel att berätta lite innan att man har flickvänn kanske... Hade en härlig diskution på min hemmagjorda spanska, ville spotta och slå honom, men det enda jag gjorde (eftersom jag är så cool) jag sa, Du sa att du är en bra människa, jag klappade honom på axeln och sa jaa du Luis, du är en JÄVLIGT bra mäniska... Sen gick vi till den andra baren... men där hade vi super kul. Dansade hela tiden och vid 4a tiden var jag så trött i kroppen så jag var tvungen att åka hem och sova...

Klev upp vid 12. Mötte upp Jenny för en promenad kl 13, har käkat lunch med mark, och nu har jag gjort en vinlista till jobbet, så nu ska jag kila hem, ta en liten nap innan jobbet så jag orkar jobba, sen blir det RAKA vägen hem till sängen ikväll. Orkar inte vara social, e så jääääävla trött... och leds på folk....

En bra sak iaf, hela oktober är jag ensammen hemma, så de e en bra tid att komma ner nu och hälsa på mig.... !!!!! :p

Kommentarer
Postat av: Linda

Dumma jävla idiot! Han ska nog få veta att han lever ;) mohahahahaha!!

2008-10-05 @ 17:55:41
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0