Ny kompis

Japp! Idag blev den dagen jag och elin traffades! Mysig tjej! Roligt med nya kompisar!! Vi kikade runt lite i stan och gick lite pa paseon, halsade pa linda och satte oss pa cafet. Vantar pa samtal fran jonny, ska till la cañada och shoppa med honom, sen blir det bowling!! :)  Skont att vara ledig!!

Bokade klipptid i dag nar jag kommer hem oxa! :) Kl 11 den 21/11 Sa de blir skont att komma hem och fa ordning pa haret pa en gang!! :)

Elin ringde och vackte mig kl 9.30 i dag, Var faktiskt skont att komma upp i tid for en gangs skull! Maste borja med det nu och fa lite rutin i vardagen. Maste borja skarpa mig och gora nagot av tiden och inte bara sloa hela tiden.

Idag ar det blasigt och jag har min nya host kappa pa mig och mina alskade boots!!! :) ME LIKE!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Din jacka var hur fin som helst!

2008-10-28 @ 21:02:56
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0