Salsa sugen..

igår var jag sjukt sugen på att dansa latino, har inte varit iväg till baren på länge, men det blir på lördag med Eddie.. :P
Men igår hade jag Latino Besök hemma, och det blev salsa, merengue, bachata i mitt vardagsrum igår.
Min vän Luis kom och hälsade på. Vi hann till och med att ta en siesta innan jag gick till jobbet.


Kristin var såå jävla trött igår så det går inte att beskriva. Och frusen, fyy faan... Gick dock raka vägen hem och lade mig i sängen under mitt duntäcke med kupé värmaren på för jag frös så mycket.. trodde jag skulle vara sjuk i morse när jag vaknade, men icke...
Gick till yogan och jag var där själv. Hade ett hårt pass, men jäävlar vad skönt det var! Kommer ha värk som faan i morgon med det är det värt...

Idag har jag sjukt mycket att göra på jobbet så jag måste nog gå in tidigare idag... och idag fick vi en ny köksdörr.. :)
Nää nu ska jag vara social med mark... :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja jag tänkte nästan det ;) hur gick det?

2008-10-02 @ 20:27:34
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0