Söndag....

idag är det söndag och kristin har blivit riktigt förkyld... inte alls så coolt... Sitter på gangrossi, risig i håret och med mjukisbrallor i hopp om att jag skulle kunna nå detta nätverket från mitt hem, men icke sa nicke... inte ett enda litet nätverk når upp till min lya... ska köpa en antenn och kolla om det funkar då...

Fredag så gick jag och linda ut, vi hade en grymt kul kväll och under lördagen började jag bli förkyld... Så igår på jobbet sprang jag runt som en yr höna och hade ingen aning om vad jag gjorde, men gästerna var tydligen nöjda ändå.. Mötte upp jenny, malin, mark, diego ahinoa och en vän till diego som heter ferinando utanför taveln och hängde lite med dem innan sängen lockade mer och jag gick hem och sov..

som sagt, i dag är det ingen bra dag, idag e jag tussig som få och nu ska jag slå ihop datorn här och gå hem till soffan igen... men jag vill hitta ett litet internet så jag slipper gå utanför dörren varje gång jag vill surfa...

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack vännen! :) En vän som dig också! Hoppas du blir frisk snart! Du borde skaffa dig de här små trådlösa nätverken som kommit vad de nu hette igen. Då kan du iaf surfa hemifrån :) Krya på dig!

2008-10-12 @ 16:11:52
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej! Jag googlad på Marbella och hittade dig! Jag är en svensk tjej, 19 år, som åker ner om 1 vecka för att vara au pair det kommande året, i Marbella. Skulle vara superskönt om jag kunde lära kära någon annan svensk som kan guida lite och prata lite modersmål! Är du intresserad? (: Här är min email om du vill svara, [email protected], Kram Elin

2008-10-13 @ 09:59:41
Postat av: Linda

Nu ska du vara stolt över mig, jag laddar ner latinomusik på datorn ;) inte illa pinkat va!

2008-10-19 @ 23:58:10
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hur har det gått gumman? Har du fått komma in i köket än så jag kan komma och äta hos dig snart?? =) Saknar dig!!!!! PUSS

2008-10-20 @ 22:12:53
URL: http://nathalielihuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0