torsdag....

i dag ar jag javligt besviken pa allt.
Jag var lovad att ga in i kokei idag, meeen, nu blir det inte forran nasta vecka.. och jag e fett forbannad, e sa leds pa att bli sviken med loften, men nu ar det nara gransen..
forraveckan sa jag till patrik jag ger dig tva veckor, annars drar jag, och ar jag inte inne i koket pa onsdag sa kommer jag inte till jobbet pa torsdag. Thats it, sa blir det sa kommer jag hem snart, pa riktigt... vi far se vad som hander....
sen ar bli fragan, vill jag hem? vill jag vara kvar har? Jag maste bestamma mig for vad vill oxa.
Sa idag ar det inte heller en bra dag..

sitter pa skype med Linda! :)
ska kila hem och ata strax... Sen e jag inte sa sugen pa att ga till jobbet idag...

Kommentarer
Postat av: Bull

KOM HEM TILL BULLI! Hon vill det, hon saknar dig!

2008-10-11 @ 00:57:53
URL: http://hopingforthepasttolast.blogspot.com
Postat av: Anonym

frågestund till 19,55 passa på att fråga något?=)

2008-10-22 @ 17:45:03
URL: http://alexaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0