Anna, Kom tillbaka!!

Idag kl 6.00 åkte jag och anna upp till buss stationen, för att anna skulle åka hem.... :/
Hej då med tårar, och fy faan vad jag saknar henne redan!!!

Vi har haft så sjukt roligt, garvat så magen värker, bögen, hela solkusten på två timmar. Salsa, Tequila, jagad av ryssar... Jag kan hålla på i en hel evighet. Så mycket vi har hunnit med, så kul vi har haft!!!!
Anna, mitt älskade hjärta, Marbella är inte samma sak nar du inte är här!!!

Jag ska börja plugga spanska, och det känns huuur bra som hellst!! Ska bli så kul att börja prata på riktigt så jag kan koomunisera bättre med mina kompisar.

Nu ska jag snart kila till jobbet... Är inte alls på super humör i dag dock.. Vill ha min älskade Anna här!!!!

Faan vad jag vill hem nu!!!!
Saknar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0