Helgen är över...

Jaha, då var helgen över... känns jätte konstigt, gick så fort denna helgen med..
nästa helg har jag iaf bestämmt med Eddison att vi ska dansa salsa! ska bli sjukt kul.. Vill som inte komma upp till eclipce helt själv, den baren är lite annorlunda min andra salsa bar, där jag kännde alla och kunde gå själv, och kände mig trygg. Men de e inte samma sak med en större bar, Walter kan inte komma på andra sidan baren och dansa eller snacka... visst känner jag folk där uppe med, men det e fortfarande inte samma sak..

Helgen var rätt ok, var ute med mark och jelle. Var trevligt, satt i amarillo bar till kl 5.00 i fredags, satt där inne och väntade på att regnet skulle av ta, Fyy faan vad det har regnat i helgen!!  I löedags satt jag på Townhouse med killarna och hade sjukt trevligt.

Igår gick jag raka vägen hem, var så trött...
sitter och skypar med Linda nu!! Älskar skype alltså!! dessutom har jag pratat med Linda två dagar i rad!! haha!! :P

Nää nu ska jag fortsätta snacka med Linda

Kommentarer
Postat av: Linda

TELL ME TELL ME TELL ME :D du kan ju inte skriva sådär förstår du väll. Jag ringer imorn så hoppas jag på lunch!

2008-09-29 @ 20:35:05
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0