Ja, jag lever!!!

Hej allihopa!
jag lever och jag mår bra!! Förlåt för dålig uppdatering, men jag har fullt upp med Jobb, hänga med anna (L) och komma hem kl 7 på mårnarna...
Magen lever sitt eget lilla liv, men jag mår bra nu och är inte sjuk länge!
Idag är jag ledig, första dagen på 16 dagar, och det är skönt!!!

i morgon kommer jag få en ny kassaapparat, de ska bli härligt med riktiga grejer!

Jag var på ikea i tisdags, det var roligt, som att vara i sverige! jag köpte sill och knäckebröd! :)

Anna är här, och vi har så sjukt kul så det är galet! har träningsverk i magen av allt skratt!!
Vi är ute till 7 på mårnarna och dricker tequila!! :p

Anna och Jag   jag och diego  
Jag. anna och Katta i salsan, Jag och diego dansar, jag och Luis

hemma i norrland vid rista fallet 


Jag hemma i norrland, ute med Porsche, Fotograf Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0