Ledig dag!

Idag ar jag ledig, skooont, ska nog upp pa la cañada snart... vill shoppa lite, hade velat bowla, men ingen kan folja med.. :/ Torrbollar!!! :/
dock jaaavligt trakigt att shoppa sjalv, men vad ska man gora nar alla jobbar?? Dalig dag att vara ledig pa..

Kakade lunch med linda, sjukt mysigt, alltidlika kul att snacka med henne, aven om han bara hade en timmes lunch..
vi hann anda med en MASSA snack sa de va skont att fa ur sig lite saker..

naa, nu ska jag nog masa mig upp och shoppa lite..

Kommentarer
Postat av: Linda

Han? Tack du ;) Tack för en super trevlig lunch själv vännen :) alltid lika roligt att träffa dig med! Jag är din psykolog så det är bara att komma till mig när du måste snacka :D



Vi måste ses för lunch snart igen!!

2008-09-30 @ 20:49:10
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0