Mandag

idag ar det mandag, men det kanns som jag vet inte, en annan dag...
Har varit pa banken idag, fixat min pafyllning till telefonen som inte gick igenom igar, gick pa stranden nagon timme med mark. Kakat lunch.. och klockan ar bara 3...
Ska snart kila och handla lite till jobbet, men forst maste jag ringa lite samtal... Eller jenny ska fa hjalpa mig att ringa lite samtal, Ska fixa varat varmvatten, sen ska jag aven ringa min spanska larare och bestamma tider med henne! :)
Ska bli sa kul att fa till spanskan nu alltsa!

I morgon sa ar jag ledig! ska bli skont som fanken!!

Tankte pa det idag nar jag var pa stranden, Jag har det egentligen javligt bra dar jag bor. Folk aker hit pa semester for att det ar ett sa fint stalle, ligger pa stranden, badar i havet...
Jag bor har, i paradiset.. Jag har stranden varje dag, solen varje dag, vattnet varje dag... Men varfor uppskattar man inte det sa som man borde? Det kravs att lagga sig pa stranden och inse att detta ar mitt liv. jag bor i ett semester paradis, jag ar pa semester varje dag... Idag kan ingen ta ifran mig denna kanslan av att vekligen trivas pa ett stalle.

Tack till putte som igar fick mig att borja tanka pa var jag egentligen gor har.. Han fragade mig igar om jag inte trivdes i spanien, eller i marbella, eller pa la paloma... men de va en san fraga jag behovde for att borja uppskatta allt igen. Ska ge honom en stor kram sen!

Jag menar, jag har underbara vanner har som staller upp i vatt och tort, jag har en fin lagenhet, ett super bra jobb som inte alls gar att klaga pa... Jag maste sluta vara den tjejen som aldrig blir nojd. Just nu ar jag bara tacksam till Jasper att han sag till att jag fick aka ner till spanien och jobba, att jag fick vara pa garum, aven om det var tufft mesta tiden, att putte fragade om jag ville jobba med honom...

Jaa, idag har jag en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0