tisdag, och en dag som modell!

I går var jag ledig, heeelt behövligt! Började dagen med att vänta på elektikern som skulle komma och fixa vårt varmvatten. Men han kom aldrig. Så Jenny fick ringa honom och vi bestämde att han skulle komma idag i stället. Så jag gick till nagelbaren som ligger precis utanför min dörr och fick manikyr och Pedikyr. Huuur skönt som hellst. Tjejen som fixade allt heter Yely och kom i från venezuela. Vi små pratade jätte mycket och hade trevligt. en ny vän helt enkelt.
Sen packade jag ner alla kläder jag äger och alla mina skor, mitt smink och alla hår saker.. Tog mitt pick och pack och gick till Jonny för att få bli modell för en dag. Med tre olika kläningar, tre olika frisyrer, 378 bilder senare så blev ett av resultaten så här.

Fin Kristin

det kommer komma fler bilder, men eftersom jag inte är ett data proffs så jag vet inte hur man öppnar nef filer i windows, (så jonas om du läser detta kanske du kan hjälpa mig med det?)

mötte honom 15.00 var färdig kl 19.40, kl 20.00 skulle jag möta Jenny för att åka upp på la cañada för att bowla, japp, tisdags underhållningen är Bowling! VARJE tisdag!! :) Jenny vann så klart, men jag hade kul och det var huvudsaken! :p men jag vann iaf Air Hokeyn!! :P
Köpte en extern hårddisk så jag ska kunna lagra mina bilder så de inte försvinner ifrån mig igen!! och dessutom ett USB minne så jag kan få bilderna av Jonny bland annat och musik från Walter.

gick ut med mark och jonny för en drink.

I morse ringde den kära elektrikern kl 9 och väckte mig. vi hade bestämmt att han skulle komma kl 10.30.
Tro det eller ej, men detta händer ALDRIG i spanien, men han var 10 min TIDIG!!!! heeelt jävla otroligt! så nu kan jag dusha varmt igen!! ÄNTLIGEN!

Idag e det lite kyligt här i marbella, har långbraller och t-shirt idag. Ska lata mig heeela dagen och sen gå och jobba.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Blir besviken när folk använder nikon-kameror...aja, fin bild iaf:) ladda hem "picasa", googla bara. Ska fungera..

2008-09-17 @ 14:08:18
Postat av: Linda

Så himla fin bild :) Kul att se dig igår vännen! Vi måste skärpa oss och ses oftare :)

2008-09-18 @ 10:05:23
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: malin

åh vilken skitsnygg bild!

Hur e det med dig?! läser din blogg men kommenterar ju aldrig..hehe

2008-09-18 @ 11:25:13
URL: http://svmalin.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Fin bild :)

2008-09-18 @ 11:31:13
URL: http://blondiiebecka.blogg.se/
Postat av: Syster

oh my good.. fan kicki börjat knäcka extra som modell nu el?? toppen snygg bild iaf!! :)

2008-09-20 @ 19:31:34
URL: http://mini85.blogg.se/
Postat av: Frida

2008-09-20 @ 19:54:21
Postat av: Frida

Ohh... you hottie! I miss you darlig!, but soon, very soon.. Vänta du bara, jag ska vända hela spanien upp och ner när jag kommer och hälsar på!

2008-09-20 @ 19:56:54
Postat av: Anonym

hej, vet du om det är helt dött i puerto banos eller är festerna fortfarande bra fast turisterna åkt hem?

vet du annars några bra klubbar i marbella, puerto banos o fuengirola man bör titta inn? Bor här nere nu så har en del tid på mig :P

2008-09-22 @ 23:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0