Torsdag, en bra dag?

Aja, idag är det torsdag....

igår var jag och käkade lunch med Day och Linda. Vi hade det sjukt trevligt, bara det att jag fick så ont i magen efter.. hade ont i magen hela kvällen och hela natten...

Har nu varit på Yoga, sjukt skönt. de e så coolt att se skillnaden bara på 4a gånger hur mycket smidigare jag har blivit! Helt otroligt!!

Jag var ju ledig i tisdags, gick ut på middag med en kompis, hade sjukt trevligt. Bara det att ALLA tror att vi var på Date.... Aja, njaaaaaa, men nää, de va ju inte så, men men... De får väl tro vad de vill... Men detta är iaf en Kille från Hålland, Han heter Jelle och är 24 år. sjukt trevlig och vi har sjukt kul ihop.. MEN bara kompisar!!

Aja.. ska kila


Kommentarer
Postat av: Linda

De där med bara kompisar har man ju hört förut ;)

2008-09-26 @ 16:37:13
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0