Regn, Regn, Regn och MERA JÄVLA REGN!!

Nää nu e jag leds på detta jävla regnande, en vecka, och åska... Nää, vad hände med Costa Del Sol?!

I Tisdags körde jag bil i spanien för första gången. Fick låna Isabells föräldrars bil så jag kunde köra mark till flyget och till ikea.
Tårar på flygplatsen, de e så svårt att släppa iväg folk, även om jag ska upp till honom den 23/2 och hälsa på så var det sjukt tungt.. Saknar honom som faan, varje dag när jag vaknar tar jag upp telefonen för att ringa honom, sen inser jag att han inte är här längre, lika tungt varje gång. I alla fall så ringde han igår, och han sa att han saknar mig med!!

Jag och Linda åkte iaf till Ikea på eftermiddagen samma dag. Handlade en massa saker för att organisera upp mitt rum, så nu ser det bättre ut, e inte riktigt klar än, men snart så. Det första vi gjorde var iaf att käka Köttbullar så klart, så vi skulle orka med alla timmar på Ikea. Sen när vi handlat klart allt i Ikea så blev det till att handla i Mat affären, SVENSK MAT!! kan det bli bättre?! Handlade dock inte så mycket eftersom jag ska till Hålland snart, men lite gravlax, sill och Godis blev det. Även om jag inte ätit upp allt godis jag fick av jonas, villket e tur det, för det var sjuuukt mycket!! :P

På kvällen gick jag ut och käkade med Regina, det är alltid lika kul att umgås med den tjejen! hon e så gullig så det finns inte! nu har vi bestämt att i november när jag åker hem så följer hon med till sverige i 2 veckor, sen i januari så åker vi till columbia i 3 veckor.  så nu blir det till att spara satan ur pengarna tills jag vet vad som händer efter januari.
Biljetterna till columbia e sjukt blilliga och kläderna med, så vi ska åka ner med tomma väskor och handla massa fina jeans och toppar.

Onsdag var ingen bra dag, hade jätte ont i magen.. Och det vägrar att släppa. Kanske måste ta en sväng till doktorn trotts allt.... :/ vill inte...

nä nu ska jag ta och möta jenny och se vad hon har för sig.

Kommentarer
Postat av: Felicia

va glad att du har regn istället för slask som de är överdrivet mkt av här nere :/ :D



Snart kommer sommaren till dig iaf :D

2009-02-06 @ 09:25:53
URL: http://majafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0