skammes Kristin!!!

Forst och framst maste jag saga BULL!!!!! FOOOORLAT!!!!! skamms som en hund for att jag lovade att komma ihag din fodelsedag, men inte gjorde.... :( Forlat..!!!!!!!

Har varit upptagen med att flytta och jobba och har inte orkat slapa runt min dator sa jag har inte varit inne pa internet... har jag varit inne sa har jag bara kikat mailen snabbt.

Jonas mormor och morfar ar har nere sa jag har traffat dem, de hade med sig OTROLIGT mycket godis! :) Djungel vral, choklad, losvikt!! SMARR!!! Var ut till dem forra tisdagen i Benalmadena och kikade runt lite dar.

Jag har flyttat, gjorde aven det i tisdags. Sa nu bor jag i gamla stan med isabell. Lite minre, men mycket mysigare.
Ska bara ta en dag och stada ordning allt for mitt rum ar som om jag vant det upp och ner.

I morgon flyttar mark.. :( jag e sjukt ledsen over det, men jag ska kora honom till flygplatsen. Sen ska jag pa ikea och kopa lite sma grejer till lagenheten!! :) Skont att fa ordning pa allt! :)

Naa, nu ska jag passa pa att hanga med mark sista dagen... snyft snyft....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0