Trakig helg..

var ute i fredags med regina, traffade linda och hennes ny funna vanner en snabb svang, men den va himla snabb for de pinnade ivag ratt fort. Vi gick till salsan och kom fram till att vi inte ska dit pa ett tag, villket javla skamt, vi gar ju ingen annan stans, sa vi far se hur det blir pa den fronten.
I lordags var jag sa javla trott, men jag kakade lunch med jenny som jobbat sista dagen pa internet cafet iaf, och sen gick jag och jobbade, hem och kollade pa tv med isabell och sukeema.
Sukeema och job ska fa en liten baby, jag e sa glad for deras skull! Skont, fick jag ur mig det nu oxa.. har sa mycket hemlisar i kroppen som jag inte far beratta, sa de e skont att en ar officiell iaf!

Idag har jag gjort min forsta paella, Sa jag bjod in regina. Det var sjukt lugnt idag sa jag ska kila hem nu och kolla pa film med regina.
ar sa uttrakad efter att mark akte sa jag gommer mig hemma dels for att spara pa pengarna innan jag aker till halland, men oxa for att jag e inte alls sugen pa att vara ute och harja..

Fick en rolig komentar av en Anonym som skrev "du skriver som en skit unge". Jag ar kock, inte svensk larare.. Och sarskrivningar gor jag bara for att irritera linda lundberg;) sa jaa, jag kanske suger pa att skriva, men du verkar ju fatta vad jag menat villket fall sa varfor klaga?!

naa, nu orkar jag inte mer..
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0