Blogg torka...

Aj.. de va minsan ett tag sedan jag uppdaterade här...
har inte ens varit inne på internet på ett bra tag då jag varit för upptagen med att vara lat och umgås med min vänner...

den 1a flyttar jag till isabells lägenhet, ska bli sjukt kul.

Kommer ha eventuellt semester i slutet på februari, men då kommer jag åka till amsterdam och hälsa på mark som flyttar den 3/2.

Jonas mormor och morfar är här nere nu och vi ska träffas i slutet på veckan. Ska bli mysigt att träffa dem igen!

Som sagt, blogg torka, vet inte ens vad jag ska skriva, uppdaterar senare..

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej, Du känner ingen mer som behöver en roommate? Har en kompis som behöver lägenhet. /Amanda (Elins kompis)

2009-01-24 @ 16:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0