jo då, jag lever efter nyår.. :)

Har bara inte haft ork att ta med mig datorn till cafet och jag har inte haft någon ork till något..
Iaf, Nyårs afton, Jobbade från kl 10.00 på morgonen, gick hem kl 17.30 för att byta om och duscha, gick tillbaka till jobbet kl 19.00 och slutade igen kl 02.30. Gick till Townhouse och träffade mark, jelle, jenny, angel och lite mer folk. gick sedan vidare till hamnen och mötte upp regina och vi var i salsan, sen bytte vi till junachito, kl 8.00 gick vi tillbaka till salsan och jag kom hem kl 10.30...
24 timmar utan sömn är inte min grej har jag märkt.. sov sedan till kl 20.00 på kvällen. Klev upp, gick och köpte mig lite mat. Gick sedan till mark och kollade på film.
2:a var jag svin trött och klev upp alldeles för sent. Gick till jobbet och när jag slutade gick jag hem till mark och kollade på film.

Mark berättade för mig här om dagen att han ska flytta till amsterdam, så jag är lite deppig nu. Han är min bästa vän här nere.. Men det är klart att jag peppar honom att åka om det är det han vill. men det kommer bli sjukt tråkigt för mig här utan honom.

Nää nu ska jag ringa ken innan jag och jenny kilar och äter lunch.

Kommentarer
Postat av: Linda

Stackare, det kan inte vara kul att han ska åka! Jag får försöka ta hand om dig så mycket jag kan!

2009-01-03 @ 19:25:09
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0