Snart dax att kika på en lägenhet...

Snart ska jag ringa Isabell och gå och kika på rummet som hon vill hyra ut till mig:) vore kul att bo med en tjej i min ålder och med 250 euro minre i hyra varje månad.. vi får se vad tina säger, men nu är det faan dax att flytta..

Igår var jag världens tröttaste tjej.. efter jobbet tog jag en taxi upp till linda och kollade på bäck med henne och lotta, sen åkte jag hem och kikade på tysk mtv och kollade på criss angel, hur den jäveln gör vill jag faan veta, han e sjuuk i huvudet...

Sov alldeles för länge idag som vanligt, har pratat med mamma och jonas.. :) Mamma har skickat PAKET till mig, undrar när det kommer!!! :) Min favo tröja som jag glömde hemma ligger i det paketet och i denna kylan så MÅSTE jag ha den. :)

Den 17onde kommer Jonas mormor och morfar ner, den ska bli kul att träffa dem igen! :) Och de kommer ha med DUNTUSSAR till mina kalla fötter.. :) Jonas skulle skicka med Messmör och lite andra grejer med.. :)

Nää, nu ska jag göra mig klar för att kika på lägenhet,.. SPÄNNANDE!!! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till med lägenheten!



Ja men det är så jävla kallt ute ju ;D

2009-01-11 @ 16:28:28
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: bull

jag läste "Snart ska jag ringa Isabell" och blev jätteglad, sen insåg jag att det var inte jag som skulle få ett samtal.. dumt ;P

2009-01-11 @ 21:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0