Tillbaka till verkligheten.

Ja jösses vad denna veckan gick fort.. kom tillbaka i söndags, raka vägen ut med Regina och Carlos. Vi åkte till Ransion, men de va inge folk, så vi åkte till mansion och däår var vi ett bra tag. Efter det blev det en sväng i salsan för att säga hej till allihopa.
Måndag jobbade jag, var väldigt lugnt...
Tisdag hade jag middags bjudning hemma, lovade Isabell att jag skulle göra Köttbullar till henne, så Sukeema, Regina, Isabell, Ayup, Diego och Carlos fick smaka mina köttbullar.
Onsdag var väldigt lung, gick ut en sväng till Buddah, eftersom de har salsa på onsdagarna... :)
Igår var det oxå lugnt, hälsade på Carlos efter jobbet och vi gick en sväng till town house och drack ett par öl.

Idag vaknade jag kl 10. Orkade inte kliva upp, men jag kollade på lite film i sängen. Sen ringde Carlos och frågade om jag ville äta lunch med honom, så jag kilade hem till honom och fick mig lite Arepa med kyckling. Det e så mysigt att smaka mat från andra kulturer. Det är fattig mat, men det smakar bra!
Nu skulle jag sätta mig och lägga in bilderna från Amsterdam på Facen, men så tog batteriet slut på kameran... Typiskt..

Aha.. ska snart kila till jobbet, så jag får väl visa lite bilder nästa gång jag tar mig tid att sitta vid en dator.. :)

Syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0