Wow, suuuper snabb!! :P

De e BARA 4a dagar sedan jag uppdaterade sist, jag börjar bättra mig!!
Jag ska antagligen göra en kurs i hur man gör akryl naglar. Sen tjäna extra pengar på att göra naglar på dagarna! :)
Vet inte...
Idag sov jag sjukt länge, tog ett bad, gick till job och sukeema, Sitter här nu med datorn i knät. Vi har möblerat om deras vardagsrum.
Bilderna från amsterdam ligger nu uppe på facebook. Äntligen! och ja jag erkänner att jag e sjukt lat som inte orkar släpa runt på datorn. Men jag känner mig ärligt mer avslappnad när jag inte kollar facebook varje dag och uppdaterar bloggen.. Förlåt för det, men om det gör mig minre stressad så är det värt det! E otroligt lat i dag, tänker inte göra många knop.
I morgon börjar våran nya hovmästare så jag ska in i köket igen! jiiiiiiho!! :)
Har slavat runt på golvet sedan jag kom tillbaka efter sjukdommen... Men det har varit kul faktiskt!
Har inte varit ute så mycket, men lika bra är väl det!

Igår var jag ute med regina och carlos. Vi spelade biljard och slutade kvällen i Town House med seriöst fylle snack!
Slutade hemma hos Carlos med rosé och dans! :) japp, de e så vi gör det här när barerna är stängda, då får man bjuda in till dans.

Ska hjälpa sukeema lite till innan vårt käk e klart!! :)

Kommentarer
Postat av: isabell

Vännen, vad jag saknar dig!! Kom hem så jag får kramas med dig!!

2009-04-02 @ 20:32:35
URL: http://hopingforthepasttolast.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hejsan.

Råkade hitta din blogg. Vad gör du i Marbella?

Jag åker dit om typ 2 veckor, ska vara aupair.

Finns det fler svenskar du hänger med där nere?

Vore kul och kanske ses när jag är där.



/Sandra

2009-04-03 @ 16:21:37
URL: http://thesedreams.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej. Skulle skriva till dej, men fick se att jag redan hade skrivit för några veckor sen.

Nu är jag iaf här. Bor utanför San Pedro, du får gärna höra av dej om du vill ta med mej nånstans, jag behöver komma ut :)

/Sandra

2009-04-20 @ 21:30:40
URL: http://thesedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0