Hemma i kylan.

jag har nu varit hemma i snart en vecka, och det har varit både upp och ner, har träffat alla mina underbara vänner, eller snart alla, och umgåts mad familjen.

i går kväll fick jag lite snö så nu är det några centimeter vitt på backen.

har hunnit vaccinera mig, varit hos tandläkaren, ätit kina 2 ggr, ätit på broken och varit på bio.
tills på torsdag har jag tänkt vara hemma och städa ordning på mitt rum och hitta mina barn kort som jag inte vet var de är, och se vad jag ska ta med tillbaka till spanien. handla snus och djungelvrål!:P

I morgon är det hälsokoll på schemat och vi får se hur frisk jag är, vi vet ju alla att jag har en massa andra kroniska sjukdomar som itne går att kurera, men de kommer nog inte läkarna att se förhoppningsvis!

har glömt att ta bilder denna gången oxå, e så värdelös. dax att köpa en riktigt grym kamera så man vill ta bilder.

nää nu ska jag sova för jag ska upp tidigt i morgon.

Och jaa jag har spanienlängtan och pojkvänslängtan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0