dag 13 09.20

Har inte varit hemma i huset nastan nagot nu pa sistonne.
Jag har varit i Cali och handlat jeans, fick med mig inte minre an 9 par (!!!!).
Mitt mal var 10 men nu har jag 9 iaf.
Nar vi akte till cali fick jag inte ha med mig min kamera for det ar valdigt hog risk for att bli ranad dar.
Cali var stort med mycket folk!!! Mycket att kolla pa och billigt. dock hade vi ganska lite tid att handla men fick med mig lite saker iaf.
Vi har varit till en annan pool och till ett stort shopping center. Sa lite handlat har det blivit.
Allt ar ju sa sjukt billigt. Hur ofta hittar man jeans for 150 kr styck som dessutom e SKIT SNYGGA och i bra kvalite?
Har inte hittat en affar med sladdar till kameran an, men vi far se vad som hinns med.
Jag har nu dragit pa mig en forkylning och nyser oavbrutet.
Det gar knappt att sova pa natterna for de e sa himla varmt och inte kan man ha fonstret oppet for da sticker tjuvar in handerna och tar det som de far tag i.
Igar sa Mauricios kusin en san sot sak haha, Mauricio fragade alskar du mig, hon svarade Ja. Mao sager och Kristin? hon svarar Jo Jag alskar henne med. Alskar  du mig mer an Kristin? och tjejen sager NEJ!! haha
Hela hans familj ar jatte mysiga och har tagit in mig pa ett bra satt. Alla kramar om mig och bryr sig sjukt mycket om mig.
Nu ska jag ta hand om min kara karl som kom tillbaka fran gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0