3:e Dagar Kvar!!!

I ett helt ar har jag vantat pa det har. ANTLIGEN ar vi snart pavag till colombia.
Lordag morgon kl 4.00 borjar vi bege oss mot flyget med 2 bilar och en minibuss for vaskorna. Vi ar 7 st som aker och har 14 resvaskor med oss.
Vi far ha 2 vaskor a 23 kg var och 7 kg i handbagage.
Kl 06.00 pa morgonen har pa sondag morgon ar vi framme men i colombia kommer klockan vara kl 00.00 pa kvallen.
Jag borjar bli sjukt nervos, resefebern satter griller i huvudet, en manad i colombia. Allt vi ska gora, allt vi kommer se, sager det med blandade kandslor.
kommer att forsoka lagga upp iaf varannan dag haha bilder och lite text om vad vi har for oss.
Colombia ar ett ganska farligt land, men om man inte haller pa och lagger sig i affarer med olagliga material sa later de dig vara ifred, de e vad de sager colombianerna..
vi far se, jag vet att jag kommer att gilla colombia och att vi kommer njuta i varmen och i alla fina parker som vi ska aka till.
Allt ar klart, sitter bara och vantar nu...  Fyy sjutton vad roligt det ska bli att sitta i ett plan 11 timmar over havet, det ar jag mest orolig for.... :S

Men de ska allt sluta bra tillsist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0