dag 1 kl 21.21

idag sa fixade vi i huset och stadade lite under morgonen, sen har jag snackat med olika slaktingar till Mao hela dagen.
Vi skulle aka till en Pool dar det ar som en park dar det finns bord sa man kan ta med matsack och sla sig ner, meeeen efter som jag var ute under dagen med mamman till David (maos ladsass bror) pa moped for att lara kanna Tulua och se hur det ser ut fick tillbaka min urinvagsinfektion som jag hade kurerat med Vinager och c vitamin. Vi var ute i tva timmar och jaqg glomde satta pa mig solskydds sa jag har brant mig pa axlarna och brostet. Ar sjuuukt rod och de branner i huden, inte skont. Men nu har jag fatt medicin sa nu mar jag bra igen.
sa hela eftermiddagen har vi varit hemma i huset och pratat med Slaktingar till mao.
Bara det att jag kan ju inte komma ihag vad de heter for de e sa sjuuuuuuukt manga!! och alla har barn, alla hans kusiner ar mellan 17-25 och de flesta har 2 barn. HELT GALET!!
Nu ska vi snart ga och lagga oss. i morgon ska vi handla mat med kvinnan som ska laga mat till oss hela manaden och sen ska vi aka ut till nagon park och mysa i solen... Jag tanker sitta i skuggan och med 50 lager solskydd!!!!!!
Hoppas bara att aloe vera tuben racker till brannan gatt ner!! :p

Just de, glomde saga..... Det finns inte varmvatten har till att duscha och diska och sa. GALET! De e sa jaaaavla kallt att duscha sa man blir knappt ren. De blir till att koka vatten och duscha sa.
ska kika om jag hittar en lasare till memorycard sa jag kan borja ladda upp lite bilder.
nu haller ogonen pa att ga ihop.. Natti Natti


Kommentarer
Postat av: The Boss

Hej gumman kul att lasa om dina aventyr men jag har fatt klagomal har i Marbella for att du skriver pa svenska, dina vanner har forstar inte.

Kramar

Chefe

2010-01-25 @ 13:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0