dag 1

Klockan ar nu 7.00 och vi har precis klivit upp.
vi landade igar eftermiddag sa dar vid 18.00 tiden.
Traffade hela familjen som tog emot oss som rock stars pa flygplatsen som var otroligt omodern men inte alls sa farligt som jag tankt mig. eftersom det hann bli morkt innan vi kommit till huset sa sag jag inte a mycket pa vagen till huset, men de otroliga lukterna som ar starka och andras hela tiden. Bra forsta intryck. men de ska bli kul att komma ut  pa gatan idag och se hur det ser ut.
Flygresan var lang och obekvam. men vi hade tv pa varje sate sa man kunde spela spel, lyssna pa musik, kolla pa film. av de 11 timmarna i planet sa sov jag kanske 1 om ens det. kunde inte hitta en bekvam stallning.
Vi akte i en minibuss fran flyget med de 16 vaskorna vi hade med oss och drack shots i bilen. Vi kommer forst fram till Jesus (maos ladsas pappa) familj och akte sedan vidare till Patricias (mamman) hus.
Nar vi kommer fram upptacker jag att jag har fatt urinvags infektion och vi gick och lade oss tidigt.

Det ar varmt har, sa varmt att allt ar kladdigt. Nu ska jag packa upp och handla lite kak.
Skriver mer senare antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0