dag 2 kl 23.40

Idag har jag varit ute pa aventyr hela dagen. Klev upp kl 7, fika frukost, akte ut med Patricia (mamma Mao) och 3 kusintjejer till honom for att handla mat for i morgon kommer en dam som ska laga mat till oss. handlade sjuukit mycket eftersom familjen e sa stor och alla kommer hit och ater for att spara pengar.
Sen drog vi ivag till en pool dar vi drack lite och hade det sjukt mysigt, Mao, David, 3 kusiner och jag.
Sen drog maos lillkusin ut mig pa aventyr och kika runt lite i omradet.
nu pa kvallskvisten gick vi en svang for att ata varmkorv som har ar en hel maltid, den innehaller ost, bacon, rostadlok, mayo, ketchup, senap, och en massa mer gojs.
Glomde kameran hemma i dag, lite besviken pa mig sjalv.
i morgon ska vi till centrumet och kika runt mer.
Nu ska jag sova for jag e sjuuukt trott!!! :P
if you dont read en swe use google translator! Kiss!! xxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0