dag 3 kl 14.15

igar sa klev vi upp tidigt som alla andra dagar, frukost och kall dusch.
klader pa sen kom jessica (Kusin till mao) och fixade mina fotter och hander.
Ut pa stan i centrum och jag handlade shorts, en topp, bikini och ett par skor.
Toppen kostade ca 8 euro, shortsen 12, bikinin 10 och skorna 85 cent. 
Klader och sant ar billigt har, men for folket som bor har ar allt dyrt, maten ar mycket dyrare har an i spanien och i sverige. kvallen gjorde vi inget specellt mer an spela schak och CS hehe.. gick och lade oss tidigt.
idag har vi varit till en pool. vi var dar i 3 timmar och jag har brant mig pa laren.... :( nu e de inte kul langre, dax att kopa starkare solskydd....
Vi var i en stor park dar det fanns en flod och mycket grasmatta att sla sig ner for att ata picknick. Mysigt!
Vi har ny fixat en omvaxlare till min kameraladdare sa nu ska vi se om jag kan fa borja ta kort.
sladden till att fora over korten ska vi leta efter nu i eftermiddag.
Mao ar just nu i gymet och jag ska lagga mig och vila lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0